De Waterhoeven
Reviews

Reviews

Een prachtige plek

25 mei 2026

Wat een prachtige plek om helemaal tot rust te komen, erg gastvrije mensen.

We voelde ons meteen thuis.

Wilma en Jan waren de eerste week ons aanspreekpunt en wat zijn dat lieve mensen.

Aniek heeft heerlijk voor ons gekookt en ook het koffie drinken vonden we erg gezellig.

Kortom wij gaan zeker nog een keer terug komen!!

Pieter en Erna

Antwoord van De Waterhoeven

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten. Natuurlijk zijn jullie ook een volgende keer van harte welkom.

Fantastisch lang weekend gehad

18 mei 2026

3 jaar geleden zijn wij hier voor de 1ste keer geweest en het nodigde ons opnieuw uit om terug te komen en wat hebben we weer genoten.

De gezelligheid van de mensen en het lekkere eten wat met veel liefde wordt gemaakt maakt dat deze camping een dikke pluim verdiend.

De vrijwilligers krijgen een dikke pluim zij maken het fantastisch voor de gasten.

Dank jullie wel allemaal en tot een volgende keer.

Liefs Martin en Paula

Paula

Antwoord van De Waterhoeven

Graag tot ziens op De Waterhoeven

Je wilt NOOIT naar huis dat is t enige probleem!

28 juni 2025

Probleem is hier alleen maar dat je NOOIT meer weg wil van de camping 🙂

Prachtige omgeving om te verkennen dus blijf gerust wat langer!

Kennismaking was al heel erg vriendelijk en open met koffie of thee en een babbeltje+ rustige uitleg.

Het “echte” bezoek was nog geweldiger!

We werden op zaterdag verwend met een spectuculair feestmenu aan kostprijs met liefde gemaakt we voelde ons echt de koning.

Lekker zwemmen vroeg of laat in het zoutwaterbad wat goed voor je huid is en dat voel je ook.

Ze zorgen hier HEEL goed voor mens en natuur en ook de diertjes zijn welkom!

Prachtige omgeving zelfs het groene gras voelt zacht aan in dit bosrijk gebied dat is uniek.

Aan alles is gedacht; toppen gesnoeid voor wat meer lichtinval en het opener gevoel terwijl iedereen toch (een sluit door kruip door) zalig plekje voor zichzelf heeft met voldoende privecy en wilde bloemen.

Mensen zijn social maar nemen ook hun privee tijd, dat is ECHT tof aan deze plek.

Niets hoeft en t meeste kan gewoon.

Iedereen is welkom in deze gemengde gemeenschap van het eerste moment.

Mensen zijn ECHT en oprecht hartelijk.

Een plek en mensen die je in je hart sluit.

Super bedankt voor alles en een mooie plek/herrinnering om steeds naar terug te keren.

Olee olee

E en E

Zo ontspannen

16 juni 2025

Het is in een woord geweldig.

Schoon gastvrij lieve mensen.

De rust die er heerst ik ben er 2 dagen geweest

Ik had het gevoel of dat ik 2 weken vakantie had gehad. Ga zeker terug bedankt dat ik op jullie camping mocht verblijven groetjes Monique van Bergeijk.

Monique van Bergeijk

Probleem is hier alleen maar dat je NOOIT meer weg wil van de camping

8 juni 2025

Prachtige omgeving om te verkennen dus blijf gerust wat langer!

Kennismaking was al heel erg vriendelijk en open met koffie of thee en een babbeltje+ rustige uitleg.

Het “echte” bezoek was nog geweldiger!

We werden op zaterdag verwend met een spectuculair feestmenu aan kostprijs met liefde gemaakt we voelde ons echt de koning.

Lekker zwemmen vroeg of laat in het zoutwaterbad wat goed voor je huid is en dat voel je ook.

Ze zorgen hier HEEL goed voor mens en natuur en ook de diertjes zijn welkom!

Prachtige omgeving zelfs het groene gras voelt zacht aan in dit bosrijk gebied dat is uniek.

Aan alles is gedacht; toppen gesnoeid voor wat meer lichtinval en het opener gevoel terwijl iedereen toch (een sluit door kruip door) zalig plekje voor zichzelf heeft met voldoende privecy en wilde bloemen.

Mensen zijn social maar nemen ook hun privee tijd, dat is ECHT tof aan deze plek.

Niets hoeft en t meeste kan gewoon.

Iedereen is welkom in deze gemengde gemeenschap van het eerste moment.

Mensen zijn ECHT en oprecht hartelijk.

Een plek en mensen die je in je hart sluit.

Super bedankt voor alles en een mooie plek/herinnering om steeds naar terug te keren.

Olee olee

Elly Moons
4,7
4,7 van 5 sterren (op basis van 25 reviews)
Uitstekend80%
Heel goed12%
Gemiddeld8%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%